Lag en spørreundersøkelse

Spør med SurveyXact

Forskere og studenter benytter i stadig større grad nettbaserte spørreundersøkelser til datainnsamling i sine arbeider. Det å samle inn data fra respondenter er komplisert, og verktøyet SurveyXact lar deg enkelt opprette, redigere og spre en spørreundersøkelse til dine respondenter.

Opprett en undersøkelse i SurveyXact via Feide

Analysér
Verktøyet SurveyXact lager ferdige rapporter, som lar deg analysere svarene og visualisere funnene dine.

Enkelt
Nylig ble QuickQuest lansert i SurveyXact, som gjør «opprettelse og redigering av spørsmål raskere og mer intuitivt.» Har du spørsmål om SurveyXact Om – kontakt Universitetsbiblioteket, din fagansvarlige bibliotekar.
Som UiA-ansatt kan du få raske svar ved å kontakte SurveyXacts supporttelefon på egne og studenters vegne. Telefonnummer står nederst når man er innlogget.