200 UiA-studenter og ansatte på #BetaFest2016

På feiringa av delingsnettstedets 5 år på lufta kunne studenter og ansatte ved UiA blant annet møte e-helsemiljøet ved UiA, representert ved Ellen Dahl Gundersen, Helga Kjøstvedt og Stephen Seiler. Det var lynforedrag ved blant annet Gunstein Skomedal, Gunhild Kvåle og rektor Frank Reichert, og så var det historisk (og litt tøysete) UiABeta-Kahoot, beta-suppe pg beta-blokker. Vi gleder oss allerede til BetaFest2017 – for det må jo bli det? – Takk til alle som kom! Følg diskusjonene og se flere bilder på UiABetas facebookside eller på diskusjonsgruppa Digitale fagfeller ved UiA.

UiABeta er en åpen delingsplattform ved Universitetet i Agder for utprøving og diskusjon av digitale verktøy og sosiale medier i læring, undervisning, forskning og formidling. Vi inviterer deg til å dele dine erfaringer og å teste ut nye ting.